Onze debiteurenadministratie hebben wij uitbesteed aan Infomedics. Uw facturen krijgt u dan ook (via e-mail of post) via Infomedics. Infomedics heeft deze al voor u ingediend bij uw zorgverzekeraar, dit staat ook duidelijk aangegeven op uw factuur.
Het deel dat niet door uw zorgverzekeraar vergoedt wordt, zal aan u worden gefactureerd. Verdere informatie of een folder is te verkrijgen aan de balie.
U Krijgt uw rekening digitaal:
U ontvangt van Infomedics een e-mail op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Belangrijk dus om uw actuele e-mailadres aan ons door te geven. Daarnaast hebben wij uw mobiele nummer nodig. U ontvangt van Infomedics een sms-code om uw rekening te kunnen openen. Zo zorgt Infomedics ervoor dat uw gegevens goed beschermd blijven. Wilt u uw rekening liever per post ontvangen? Geef dit dan aan ons door tijdens uw volgende bezoek.
Regel het online:
Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:
- Status van uw betaling controleren
Ga naar www.infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul het betalingskenmerk (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.
- Veelgestelde vragen bekijken
Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.
Heeft u toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).