Door de persoonlijke aandacht van ons zeer vakkundig en betrokken team, zorgen wij ervoor dat uw gebit alle zorg krijgt die dit verdient. Om de kwaliteit van onze dienstverlening voor u te kunnen waarborgen ,vragen wij u de onderstaande huisregels te lezen.

Openingstijden en bereikbaarheid

  • Maandag 8.00 uur tot 16.30 uur
  • Dinsdag 8.00 uur tot 16.30 uur
  • Woensdag 8.00 uur tot 16.30 uur
  • Donderdag 8.00 uur tot 16.30 uur
  • Vrijdag 8.00 uur tot 16.30 uur
  • Zaterdag gesloten
  • Zondag gesloten

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.00 uur tot en met 12.00 uur en van 13.00 uur tot en met 16.00 uur.

Pijnklachten
Wij vragen u met pijnklachten vanaf 8.00 uur te bellen met de praktijk en het liefst voor 10.00 uur, in de meeste gevallen kunnen wij u nog dezelfde dag  helpen.

buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend (zaterdag en zondag) werken wij voor onze spoeddienst samen met de tandartsspoedpraktijk Alkmaar aan de stationsweg 60. Voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u zich wenden tot tandartsspoedpraktijk op tel: 0900-8602 (€0.90 per gesprek)

Afspraken maken
Na de halfjaarlijkse controle kunt u direct en nieuwe afspraak inplannen, belt u liever, dat kan ook.

Wij streven ernaar om op de afgesproken tijd te starten met de behandeling, zorgt u ervoor dat u tijdig op uw afspraak bent en zich even meldt bij onze baliemedewerksters. Na het melden kunt u plaatsnemen in de wachtkamer en wordt u door een tandarts of tandartsassistente uit de wachtkamer opgehaald.

Indien u uw afspraak bij verhindering minimaal 24 uur van te voren telefonisch annuleert, wordt de gereserveerde tijd niet in rekening gebracht.

  • Indien u uw afspraak later afzegt of niet kunt nakomen, dan behouden wij ons het recht om de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen.
  • Wij herinneren u aan uw afspraak door middel van een mail. Dit is echter uitsluitend te beschouwen als extra service, u bent zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak.

Vergoeding zorgverzekeraar

U bent zelf verantwoordelijk voor vergoedingen uit eventuele aanvullende verzekeringen, bij uw zorgverzekeraar. U dient zelf kennis te hebben van de polisvoorwaarden met betrekking op aanvullende (ongevallen) verzekeringen bij de zorgverzekeraar waar u zelf een overeenkomst bent aangegaan.

Klachtenregeling
Wij doen ons uiterste best, om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wij gaan er niet vanuit, maar het kan voorkomen dat u ondanks onze inspanningen niet tevreden bent over uw behandeling of rekening. Laat van u horen en neem telefonisch contact op of mail naar info@tctveld.nl en wij helpen u hier graag mee.

 Verhuizen of een wijziging in zorgverzekeraar
Geef tijdig aan ons en aan uw zorgverzekeraar uw nieuwe adres door.